تماس با ما
منوی دسته بندی

دستگاه تنفسی با فشار مثبت

ماسک: پنجره بزرگ از جنس پلی کربنات با شفافیت بالا، مقاومت سایشی قوی و عملکرد ضد مه، حالت پوشیدن هدگیر مشبک، پوشیدن راحت ، کلوئید با استفاده از ژل کودک، غیر سمی، بی مزه، بدون تحریک، با عملکرد سفتی هوا خوب
بطری هوا: سیلندر کامپوزیت کامل با فیبر کربن برای پوشش داخلی آلومینیومی، فشار کاری 30 مگا پاسکال، با وزن سبک، استحکام بالا، عملکرد ایمنی خوب، شیر سیلندر با دستگاه حفاظت ایمنی فشار بالا. مناسب برای دمای پایین تا ℃40 محیط
گروه تسمه بطری: گیره تسمه بطری یک مکانیسم قفل سریع CAM است و بند بطری را همیشه در یک حلقه بسته نگه می دارد. (چرخش سیلندرها اتفاق نمی افتد.)
شانه: ساخته شده از پارچه پلی استر مقاوم در برابر شعله، بند شانه دارای ساختار قابل تنظیم دو طرفه است، به طوری که وزن بر روی کمر و فاق قرار می گیرد، فشرده سازی بند شانه را بر روی سینه کاهش می دهد و تنفس را صاف می کند. و در کمربند شانه ای با پد الاستیک پهن، فشار روی شانه را کاهش دهید.
سوت: با قرار دادن خرخر روی سینه، به راحتی قابل تشخیص است، اندازه کوچک و وزن آن سبک است.
گیج فشار: صفحه بزرگ با دید در شب و پوشش لاستیکی.
شیر سیلندر: ساختار خود قفل، با دستگاه ایمنی فشار بالا، گشتاور بازشدن کوچک.
کاهش دهنده فشار: حجم کوچک، جریان زیاد، فشار خروجی پایدار.
پشتیبانی از پشت: طراحی پشتی با اصل ارگونومیک مطابقت دارد و توسط قالب تزریق کامپوزیت فیبر کربن، با عملکرد ضد شعله و ضد الکتریسیته ساکن، راحت برای استفاده، قالب‌گیری می‌شود.
گروه کمربند: دستگاه بستن قفل سگک به راحتی تنظیم می شود.
کوپلینگ سریع: جمع و جور، می تواند با یک دست کار کند، با عملکرد قفل و ضد رزوه.
شیر تامین: ساختار ساده، عملکرد قوی، جریان خروجی زیاد، خروجی بای پس، اندازه کوچک

نظرات بسته شده است.